Digital borger
Læs mere om Digital borger i Aarhus Kommune her.
Den Digitale Hotline
Ring til Den Digitale Hotline og få hjælp til selvbetjening.
MitID - afløser for NemID
NemID bliver erstattet af MitID.
Digital Post
Digital Post fra offentlige myndigheder er den samme slags breve, som du tidligere modtog i papirform i din fysiske postkasse fra fx kommunen, sygehuset eller Skattestyrelsen.
Fritagelse fra Digital Post
Du kan søge om fritagelse fra at modtage Digital Post.
Digital hjælp til pårørende
Som pårørende har du en række muligheder for at hjælpe med den digitale kontakt til kommunen.
Kurser i IT
Du har flere forskellige muligheder for at komme på kursus i IT, internet og digitale løsninger i Aarhus og omegn.
Dataabonnement (CPR-register)
Hvis du søger registerindsigt hos CPR (Det Centrale Personregister), vil du muligvis se, at Aarhus Kommune abonnerer på CPR-data på dig.
Digitale fuldmagt er Nice
Du kan hjælpe en pårørende via en digital fuldmagt eller en læseadgang. Det kan fx. være din søn, datter eller en forælder, der har brug for hjælp til det digitale. Her kan du læse om dine muligheder for at hjælpe dem med det digitale - det er Nice!
Kontakt
Borgerservice
Dokk1
Hack Kampmanns Plads 2
8000 Aarhus C.
OBS! Borgerservice er åben, men du skal bestille tid på forhånd. Du kan selv bestille tid til pas, kørekort og NemID. Ved andre henvendelser skal du kontakte Borgerservice telefonisk.
Telefon: 89 40 22 22
Digital Hotline
Den Digitale Hotline
Mandag - torsdag: 08.00 - 20.00
Fredag: 08.00 - 16.00
Søndag: 16.00 - 20.00
Tlf. 70 20 00 00