Skole
Skolerne arbejder på forskellig vis på at øge kvaliteten i undervisningen gennem en systematisk og datainformeret praksisudvikling. Dette med henblik på at skabe progression i elevernes læring, udvikling og trivsel.

Fortælling fra Skæring Skole
I videoen nedenfor er en praksisfortælling fra Skæring Skole, som arbejder med lærende årgangsteams. Her mødes de enkelte årgangsteams og reflekterer over deres professionelle udfordringer med henblik på at udvikle praksis i fællesskab.
Her kan du se og finde inspiration i årgangsteamets dagsorden og model for reflekterende team.
Praksisfortællinger og cases fra skoler fra skoler i Børn og Unge
I materialet nedenfor kan du læse konkrete fortællinger fra praksis og dykke ned i cases fra skoler i Børn og Unge, som deler erfaringer med at udvikle stærkere læringsfællesskaber, både i de enkelte teams og på tværs af skolen.
Materialet er udarbejdet af Danmarks Evalueringsinstitut (EVA) som led i evalueringen af stærkere læringsfællesskaber.