Har dit barn svært ved tale og sprog?

Har dit barn svært ved at udtale ordene? Er det svært for dit barn at gøre sig forståelig eller stammer barnet? Så kan du få hjælp til dit barn.

Du kan få åben anonym rådgivning om dit barns vanskeligheder med talesproget, og med pjecen 'Udtalevanskeligheder - Ideer til arbejdet med børns opmærksomhed på lyd' kan du få hjælp til at støtte dit barns udvikling af udtalen. Dit barn kan også få hjælp til sproget på Kompetencecenter for Sprog og Kommunikation.

Få anonym Åben Rådgivning om dit barns tale og sprog

Har du et barn i 0.-10. klasse, som har talesproglige vanskeligheder, kan du få hjælp.

Er sprog og kommunikation svært for dit barn?

Har dit barn svært ved at udtrykke sig eller at udtale ordene, og er dit barn indstillet til PPR? Så er det muligt for dit barn at få hjælp igennem Kompetencecenter for Sprog og Kommunikation (KSK).

Støt dit barns udvikling af udtalen

Med pjecen 'Udtalevanskeligheder - Ideer til arbejdet med børns opmærksomhed på lyd' kan du få hjælp til støtte dit barns udvikling af udtalen.

Sidst opdateret: 6. oktober 2023