Gå til hovedindhold

Digital indberetning og godkendelse af timer for timeafløsning

Vejledningsfilm for timeafløsere og forældre.

Indberetning og godkendelse af timer for timeafløsning skal ske digitalt.

Sådan gør du:

  1. Timeafløser indberetter timer for måneden.
  2. Timeafløser sender indberettede timer til godkendelse hos familien.
  3. Forælder godkender indberettede timer for måneden senest den anden hverdag i den følgende måned.
  4. Aarhus Kommune udbetaler løn til timeafløsers Nemkonto.


Indberet timer


Se en kort animationsfilm om digital indberetning og godkendelse af timer for timeafløsning:

Se vejledning til godkendelse af timer som timeafløser:

Se vejledning til godkendelse af timer som forælder:

Har du spørgsmål til digital indberetning og godkendelse af timer for timeafløsning, kan du kontakte Team Afløsning, Kontakt- og Støtteperson.

Sidst opdateret: 29. maj 2024