Åben vejledning til jobsøgere, der søger nye karriereveje

Er du i job og aktiv jobsøgende? Så kan du få personlig vejledning til din jobsøgning hver torsdag fra 14-17.

Åben vejledning er et tilbud hver torsdag i tidsrummet 14:00 til 17:00 og foregår Værkmestergade 5, 8000 Aarhus C.

Du henvender dig blot til personalet, når du kommer ind ad hovedindgangen, og så finder de en relevant jobkonsulent til dig.

Du skal afsætte 30-45 minutter, og den individuelle rådgivningssamtale tager afsæt i dine jobønsker og giver dig sparring på din jobsøgningsproces. Medbring meget gerne jobsøgningsmateriale, hvis du har brug for sparring på det.

Du har også mulighed for at anvende vores pc'er i Jobcafeen i huset, som du kan benytte alle hverdage fra 8:00 til 15:00 (torsdage til kl. 17) i Værkmestergade 5, 8000 Aarhus C. Her kan vores dygtige personale også hjælpe med at besvare presserende spørgsmål.

Sidst opdateret: 4. juli 2024