Gå til hovedindhold

Telefonsamtaler

Når du er i telefonisk kontakt med en afdeling i Aarhus Kommune, kan du blive spurgt, om du vil deltage i en brugerundersøgelse, om optagelse af samtalen til undervisningsbrug, eller om du på anden måde vil hjælpe os med at blive bedre.

Indhold

    Aarhus Kommunes hovednummer telefonnummer 8940 2000 og Kørekortkontoret telefonnummer 8940 4130 gennemfører en brugerundersøgelse i perioden 19. december til 31. december 2022.

    Ved accept af deltagelse i brugerundersøgelsen vil du efter endt samtale modtage en SMS med link til at score samtalen og muligheden for at skrive kommentar til samtalen.

    Hvad bruger vi dine data til, når vi optager samtalen til undervisningsbrug?

    Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores service. Vi bruger din samtale til, at såvel nye som erfarne medarbejdere kan blive endnu bedre til at lytte til, hvilken hjælp du efterspørger.

    Hvad bruger vi dine data til, når vi beder dig om at deltage i en brugerundersøgelse?

    Vi fokuserer løbende på at forbedre brugertilfredsheden, og det er afgørende for os at få feedback fra borgerne, så vi kan sikre en god brugeroplevelse.

    Hvordan kan du fortryde dit samtykke?

    Hvis du fortryder, at du har givet samtykke til at deltage i en brugerundersøgelse eller at få din samtale optaget, kan du kontakte den afdeling, du har givet dit samtykke til, og bede om at få samtalen slettet.

    Må vi optage en samtale uden dit samtykke?

    Nej, vi må kun optage samtalen, hvis du aktivt har givet tilsagn. Kun i tilfælde af trusler, fx bombetrusler, har vi lov til at optage samtalen uden dit samtykke.

    Hvor lang tid gemmer vi dine data?

    Optagede samtaler bliver gemt i 90 dage, hvorefter de automatisk bliver slettet.

    Ved deltagelse i brugerundersøgelser vil det fremgå, hvornår data bliver anonymiseret og ikke længere kan spores tilbage til dig.

    Sidst opdateret: 9. oktober 2023