Skive Jobfestival d. 24. maj 2024

Kom og mød mange potentielle arbejdsgivere til Skive Jobfestival d. 24. maj. Vi sørger for transport, forplejning og forberedelse til dagen, så du føler dig godt klædt på.

Jobcenter Aarhus har udvidet samarbejde med en række kommuner for at hjælpe dig med at komme tættere på de mange akademiske jobmuligheder, som ligger uden for Aarhus og omegn. Vores samarbejdskommunerne efterspørger højtuddannede og gør derfor meget for at tiltrække både arbejdskraft og tilflyttere. På Skive Jobfestival kan du besøge omkring 50 virksomhedsstande med mange spændende jobs på Skiveegnen.

Se deltagende virksomheder her: Deltagende virksomheder og uddannelser i 2024 (jobcenterskive.dk)

Se jobs her: Jobs på Skive Jobfestival (jobcenterskive.dk)

Har du interesse i grøn omstilling og bæredygtighed?

I mere end 40 år har Skive haft den grønne omstilling som sin vækstmotor, og de arbejder strategisk med at tage ansvar for en grønnere klode, et grønnere Danmark og en grønnere Skive Kommune. De har påtaget sig rollen som fyrtårn på klima- og energiområdet, og i dag er de nogle af de bedste til den grønne omstilling, til bæredygtighed og til klimavenlige løsninger, ikke bare i Danmark men i hele verden.

Den ene innovative virksomhed efter den anden skyder op i den grønne erhvervspark, Greenlab Skive. Det er verdens første living lab for cirkulær økonomi, og virksomhederne er i en klasse for sig: Her omdannes søstjerner til proteinfoder til dyr, gylle bliver til biogas og plastaffald laves om til olieprodukter, der for eksempel kan anvendes som brændstof eller til produktion af ny plastik.

Tilmelding:

Tilmeld dig karriereturen til Skive Jobfestival og få gratis transport, forplejning, forberedelse og mulighed for vejledning på festivalen her: Skive Jobfestival 2024 (pretix.eu)

OBS: Forberedelsesworkshop d. 21. maj: Som en del af karriereturen til Skive Jobfestival d. 24. maj deltager du automatisk i en forberedelsesworkshop tirsdag den 21. maj fra kl. 10-14. Deltagelse i forberedelsesworkshoppen er obligatorisk for at komme med bussen til karrieremessen.

På workshoppen bliver du klædt på til at stille interessante og dialogskabende spørgsmål og præsentere dig selv og den værdi, du kan tilbyde. Du får ikke kun viden, men også konkrete værktøjer med hjem fra forberedelsesworkshoppen, som foregår kl. 10-14 på Godsbanen, lokale: Kedlen, Skovgaardsgade 3, 8000 Aarhus C. Workshoppen faciliteres af Akademikerne.

Forberedelsesworkshoppen og turen til Skive Jobfestival er begge inklusiv gratis forplejning (frokost).

Vi ser frem til at tage turen til Skive Jobfestival med dig!

Sidst opdateret: 3. maj 2024